הצלחה עסקית לסטארט אפ

//הצלחה עסקית לסטארט אפ

הצלחה עסקית לסטארט אפ

בעוד שמספר חברות הסטארט אפ החדשות בארה"ב עולה בצורה משמעותית, קשה להצביע על המספר המדויק ( זה כבר העריך בממוצע של 600,000 בשנה), בטוח לומר כי המצב של המשבר הכלכלי בארה"ב הוביל לעלייה חדה ביזמות. הסטטיסטיקה מראה  50 % מהעסקים נכשלים בתוך 3 השנים הראשונות שלהם, ורק 5 % רואים את יום השנה העשירי לקיומם מהם 7 הסודות להצלחת הסטארט אפ שלך?
1 . חברות סטארט אפ שהפנימו את זה והוכיחו ללקוחות. הם יודעים לא רק מי הוא השוק / לקוח שלהם ומה המוצרים, כמו גם שירות הלקוחות שלהם, אבל יש להם שיטה מוכחת או מערכת במקום כדי להבטיח את שביעות רצון הלקוחות בכל אינטראקציה. שירותים באמת מדהימים הם המפתח להצלחה לטווח ארוך ויעשו את זה בכדי להתבלט בענף שלהם .
2 . חברות סטארט המתכננות במכוון . ישנה תוכנית עסקית ל5 שנים הבאות, אמות מידה במקום, תכנון נקודות יעד רציניות עם מטרות מוגדרות ומחסומים לדין וחשבון, התוכנית העסקית יכולה לתכנן ולתקן כל נקודות תורפה העתידיות לבוא.
3 . חברות סטארט אפ שהן זהירות מבחינה כספית, הזמן הזה הוא זמן נהדר עבור הזדמנויות אתחול, זה מעולם לא היה זמן יותר מאתגר כדי לקבל אשראי הפעלה או מימון. ניהול לקצץ פעולות חיוני לעסק חדש. ניהול כסף, היכולת למתוח אשראי, כספים, ומשאבי חנות מוקדם עסקי ומימון הוא סימן חשוב שמצביע לכיוון הצלחת חברת סטארט אפ.
4 . חברות סטארט אפ ששומרות על חברת שיווק אפקטיבית. בעוד רבים העסקים החדשים בתחילת הדרך, המוכנים להשקיע חלק גדול מהתקציב שלהם על שיווק (כלומר, חוברות,פלאיירים , כרטיסי ביקור, קולבי דלת וכולי) דבר שבדרך כלל בזבוז מוחלט של כסף אם השיווק מביא תוצאה שאינה יעילה. שכירת חברת שיווק הינה יתרון מוכח, חברת שיווק נותנת לחברות סטארט אפ מפת דרכים שיווקית להפוך כל מוצר שיווקי או מסע פרסום כדי לבנות את העסק שלהם עליו.
5 . חברות סטארט אפ שיש להם מנטור מוצלח עסקי ו / או מודל עסקי מוצלח הינה מפתח להצלחה . בעוד שחברות סטארט אפ שברשותם יש רעיונות חדשניים רבים כדי ליצור עסקה/פעולה חכמה מוצלחת, עם מנטור שכזה בעל ידע וניסיון והצלחה מוכחת בחברות אחרות, יכול למנוע ממכם לעשות טעויות חמורות בבניית הסטארט אפ שברשותכם.
6 . חברות סטארט אפ שמנהלות את העסק שלהם בפתיחות ישירה. הדרך הקלה ביותר עבור עסקים כדי להימנע מפרסום רע היא לפעול ולתפקד בכל יום כאילו מישהו צופה בהם האופי האמיתי של העסק הוא לא שונה מזה של עצמנו והוא השתקפות ישירה של הפעולות וההחלטות שלנו.
7 . חברות סטארט אפ שיודעות כיצד לתקשר בצורה יעילה, ולא רק עם הלקוחות שלהם ועם הציבור שאיתו הם עובדים, אך גם עם נכסיהם החשובים ביותר שיווק ( עובדיהם ). מנהיגות אפקטיבית היא חזקה כמו המנהיג. ומנהיג חזק לא חייב להיות רק חזון ברור לחברה, אלא חייב להיות מסוגל לתקשר ביישום החזון ובכל יוביל את חברת הסטארט אפ להצלחה מסחררת!
By | 2018-07-12T14:07:20+00:00 יולי 11th, 2018|כללי|