שיווק סטארט אפ – 10 דברים לעשות ב90 הימים הראשונים

//שיווק סטארט אפ – 10 דברים לעשות ב90 הימים הראשונים

שיווק סטארט אפ – 10 דברים לעשות ב90 הימים הראשונים

שיווק סטארט אפ – אז מצאת את עצמך מעורב בתוך חברת סטארט אפ, יכול להיות שזה קרה בנסיבות או מבחירה.

או שאתה מייסד של אחד מהעובדים הראשונים.

או שאתה רואה את הרעיון שלך כפוטנציאל להיות הדבר הבא ב3-4 שנים הבאות, או שיגור טיל שיאפשר לך להצליח תוך שנה או פחות.

מדהים. כולנו אוהבים סיפור סטארט אפ טוב.

אלא אם כן יש לך שירות או מוצר שלא תזדקק לשווק אותם דבר שקרה רק 5-7 פעמים בשנים האחרונות, הינך צריך לשים דגש משמעותי על שיווק.

אתה הולך לעשות דברים מסוימים במהלך 90 הימים הראשונים שלך על מנת לשרוד.

למה 90 ימים? זה פשוט.

תוכניות עסקיות הן קשות בדרך כלל לגיוס כספים ולגיוס עובדים ברמה בכירה, אבל ביצוע על חזון 5-10 שנה גדול קורה בדרך כלל בחתיכות.

אני מאמין שהביצוע הזה מתפרק בצורה הטובה ביותר לחתיכות ב90 יום.

הנה 10 פריטי שיווק בכל הפעלה צריכה לשקול ביצוע בתוך 90 הימים הראשונים של מבצע :

1 . בניית אתר אינטרנט פשוט, נקי וקל לתפעול.

כל מה שאפשר לומר הוא שאנשים עדיין מפספסים את הצעד הראשון הזה, ולפספס בדרך בניית אתר הינה מביכה. זכור את זה – תלוי באיזה גאון האינטרנט אתה מקשיב, יש לך בין 3-10 שניות רק כדי לשכנע את המבקר באתר להישאר ולהעביר מבט נוסף על האתר שלך.

ואם אתה חושב שהסטארט אפ שלך אינו צריך אתר אינטרנט בכלל, אני מאחל לך מזל והמון הצלחה, אין צורך לקרוא עוד.

2 . יצירת תוכן בלוג, פוסטים באיכות גבוהה, וללמוד איך לשווק את המוצר או השירות שאתה מוכר.

אתה עדיין קורא את הפוסט הזה, כי אתה מוצא תוכן מעניין והאתר לא נראה רע בכלל.

אתה כאן כי אתה מצאת את התוכן באמצעות מנוע חיפוש, אתר אחר, או אולי רשת מדיה חברתית כמו טוויטר או פייסבוק.

הבלוג שלך הוא הפלטפורמה שלך כדי להביע את הרעיונות שלך ולהפיץ כמה שיותר תכנים שיווקים שלך.

3 . להשקיע את הזמן כדי לעשות את עבודת קידום אתרים הבסיסית, או העסקת אדם פרטי/חברה שתעשה את זה בשבילך.

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), באופן כללי, רק לעתים נדירות תשפיע על העסק שלך בטווח הקצר.

עם זאת, אם מישהו אומר לך שקידום האתרים הוא מת ואתה לא צריך לדאוג בקשר לזה,  צריך לזרוק אותם מהחלון (בצחוק ).

אפילו עבודת SEO הבסיסית ביותר, אם היא נעשית כראוי, תשלם דיבידנד משמעותי סופו של דבר.

4 . לעשות קצת יחסי ציבור, או בנושא חשיפה מינימאלי לעיתונות סביב ההשקה שלך.

לא כל סטארט אפ יכול להרשות לעצמו להוציא אלפי שקלים בחודש על שמירת סוכנות יחסי ציבור, אבל זה לא תירוץ להתעלם מיחסי ציבור.

אתה יכול לקבל את שחרורו באיכות גבוהה בעיתונות הכתובה, להפיץ את עצמך עבור סכום קטן כמו 1,500 –  2,000 שקלים בחודש, ואפילו פחות אם אתה עושה קצת מזה בעצמך.

5 . להיות מעורב ברשתות המדיה החברתיות .

כמו תמיד, עם מדיה חברתית, העצה שלי היא להצטרף, להקשיב, ללמוד, ואז לכתוב.

רוב חברות סטארט אפ מצטרפות ומתקשרות עם הלקוחות שלהם בעזרת הרשתות החברתיות.

חברות סטארט  אפ בדרך כלל ממהרות להירשם ולפרסם, ולצערנו חלק מהמשקיעים שופט על פי כמות העוקבים בטוויטר, חברים בפייסבוק, וקשרי LinkedIn.

זה ממש טיפשי, טיפשי כמעט כמו הערכות שווי בדיוניות אשר מקבל המשקיע על פי אתרים בדויים בהם השוק מוצף.

6 . הפוך את הלקוחות הראשונים שלך לאוהדים נאמנים שלך ושל הסטארט אפ שלך ,וסחוט את כל מה שאתה יכול להוציא מהם.

מי שהשיק חברות סטארט יודע שאתה מסתמך על הרשת שלך מיידית למשוב ומימון בשלבים הראשונים של התהליך.

לספק שירות יוצא דופן ללקוחות אלה, לבקש כמה שיותר משוב ככל האפשר, ולאחר מכן להשתמש באותם

לקוחות בהודעות לעיתונות, מקרים, עדויות, קטעי וידאו, וכולי כמובן, אני ממליץ לבקש רשות מהלקוחות

אלה בראשונה כדי למנוע בעיות משפטיות.

7 . שלח דואר אלקטרוני על בסיס חודשי, אם אפשר.

אם אתה מבצע חלק מהסעיפים לעיל ולהלן, יהיה לך שפע של תוכן לידיעון דואר אלקטרוני בסיסי המעדכן את

הלקוחות, לקוחות פוטנציאליים, משקיעים, תקשורת, חברים ובני משפחה על ההתקדמות של החברה.

בדומה ליחסי ציבור, האם יש סיבה טובה לא לשלוח דיוור אלקטרוני איכותי ל500-2,000

אנשים שיש להם רמה מסוימת של עניין בעסק שלך?

8 . התקן ניתוח אינטרנטי. פקח על זה . אל תהיה אובססיבי לגבי זה.

חבילות ניתוחי אינטרנט הן הרבה כיף.

זה אולי נשמע חנוני, אבל ברגע שיש לך בעצם, והינך מחובר לראות את כל הדברים המגניבים שניתן לעקוב אחריהם באתר האינטרנט שלך, אז אתה מבין כמה שזה מועיל .

להמשיך ולקבל ניתוח אינטרנט מותקן באתר שלך.

לקשור אותו לפרסום של תשלום לכל קליק אם אתה עושה את כל זה.

תראה את התוצאות פעם ביום או פעם בשבוע, מה שגורם לך להרגיש בנוח.

9 . התחל לשקול שותפי הפצה .

זה קל לומר מאשר לעשות.

אלא אם כן אתה רודף אחרי שוק היעד הייחודי ביותר בהיסטוריה של העולם, ישנן חברות אחרות שכבר

טיפסו הרים ושיכולים לכוון אלפי לקוחות אליך אשר נמצאים בשוק היעד של הסטארט אפ שלך.

אתה צריך להתחיל בשיחות עם סוגים של חברות אלה מוקדם, כמו עסקות שותפות לעתים רחוקות יקרו במהירות.

זה צריך להתחיל בתקופת 90 היום, אבל סביר להניח שלא תראה תוצאות בזמן 90 אותם ימים.

עם זאת, לדמיין את החיסכון בעלויות השיווק להגיע ל 2,000 לקוחות הקיימים של הפרטנר אליו תצטרף מאשר לרכוש את אותם 2000  לקוחות באמצעות אמצעי שיווק מסורתיים.

10. התארגן ולמעשה צור את תכנית שיווק 90 היום שלך.

במיוחד בסטארט אפ, מי שאחראי על שיווק צריך גם להיות אחד מהאנשים המאורגנים יותר בארגון שלך.

סביר להניח שאין לך הרבה שקלים על מנת לבלות בשיווק, ולכן אתה צריך להיות מאוד יעיל עם הטקטיקות שאתה לבצע.

אנשים לא מאורגנים הם בדרך כלל לא יעילים מאוד.

By | 2019-09-06T23:02:01+03:00 יולי 11th, 2018|כללי|